Pagina's

maandag 8 juni 2015

Do all you thought you could not.

Eigenlijk zegt dit al genoeg. Dit wordt een artikel van mijn 'goals' (zoals iedereen het noemt) voor juni.


Alle mensen hebben wel iets in hun hart waar ze maar al te graag naar verlangen. En soms zijn het van die dingen die je toch nooit zal bereiken, of denkt niet te bereiken. 
Maar, ik ga proberen om bepaalde doelen te halen voor juni.
Er is dan ook één bepaalde quote die mij ook motiveert om zoiets te gaan ondernemen.
'' Do all that you can and all you can you thought you could not.''
Mijn eerste doel: Andere layout, ik ben er toch niet helemaal tevreden mee met hoe het nu allemaal in elkaar zit. 
Mijn blog vind ik nu nog steeds zo'n standaard-niet-origneel-blog. Het is nog niet echt mijn plekje geworden.
En dat zorgt er ook gelijk voor dat ik niet veel 'zin' bij elkaar kan rapen, om een 'leuk' artikel neer te zetten, hier voor jullie.
Tweede doel: Meer fruit eten, totaal niet origineel, als ik andere blogs bekijk. Maar, ik moet er echt aan gaan werken. 
Derde doel: Betere kwaliteit foto's.
Vierde doel: Regelmaat, dat MOET ik nu echt eens een keer gaan toepassen aan mijn artikelen, zodat jullie ook beter weten wanneer er weer een artikel is.
Vijfde (en ook laatste) doel: Plannen. En dan vooral voor school. Ik ben echt een uitsteller, en maak of leer alles op het eind. Niet slim, want ik moet er écht voor zorgen dat ik over ga.

Dit was het voor deze keer!
Ik laat jullie weten aan het einde van juni, welke doelen ik behaald heb.

Heel veel liefs,

Ruth

2 opmerkingen:

  1. When you got the pocket ful of sunshine, everything come true!😂👏

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben ook zo'n uitsteller, echt een regelrechte ramp op vlak van school, pfoe! Ik heb het gelukkig gered (nog even afwachten op mijn rapportje). En ik vind je lay-outje leuk hoor? (: Ik wil wel helpen als je iets wilt aanpassen en het niet goed weet, je weet me te vinden! En je foto's zijn kei mooi!

    BeantwoordenVerwijderen