Pagina's

woensdag 6 mei 2015

Happy list #2

Vandaag tijd voor weer een nieuwe happy list. Ik ben nog steeds in Noorwegen, en het was heerlijk weer vandaag. Best 'bijzonder' voor Noorwegen. Op naar mijn vrolijke lijstje!
* Ik heb nu vakantie! Heerlijk, even bijkomen van school, en daarna weer leren..
* Ik ben gelukkiger met mijn kamer, ik merk dat ik écht moet wennen aan 'nieuwe' dingen.
* Je hebt het misschien al gezien dat ik in mijn outfit van koningsdag, grijze schoenen droeg. En die zijn nieuw, erg blij mee. Maarrr.. Ik heb eergisteren nog nieuwe witte schoenen gekocht bij de New Yorker, en die komen nog in een shoplog.
* Erg blij dat ik meer inspiratie heb voor mijn boek. Mijn ouders waren laatst op een ouderavond van school, en toen hebben ze aan mijn leraar Nederlands verteld over dat ik een boek schrijf. Haha, nu wil mijn leraar het heel graag zien..
* Eindelijk een leuk, zwart broekje gekocht.
* Ik haal betere cijfers op school. 
* Er groeien nu eindelijk bloemetjes in mijn tuin, happy me.
* Zoveel zin in de zomer, can't wait.
Ik ga nog een keer samen met mijn vriendin, buiten slapen, ja, buiten slapen. 't Klinkt misschien raar, maar dan gaan we slapen in hangmatten met kaarsjes. Agh, tumblr! 
En.. Ik ga nog een keer een tuinbrunch houden samen with my lovely mom. :)
* Misschien deze zomer weer naar het prachtige land van telefooncellen, hightea, dark tea, Engeland!
* 2808 bezoekers! Wow! Dat is voor een simpel meisje als ik, heel veel!

Heb een hele fijne avond! 

Wat maakt jouw nou écht vrolijk?

Heel veel liefs,

Ruth

Geen opmerkingen:

Een reactie posten