Pagina's

zaterdag 9 mei 2015

The last days in Norway


























Hey allemaal, een kort artikel voor vandaag. Dat komt omdat we morgen weg gaan, alvast op weg naar huis. Morgen zullen we eerst een nacht overnachten in Zweden, bij vrienden. Daarna verder naar huis.
Ok. Ik wilde jullie even wat foto's laten zien van de laatste dagen in Noorwegen. Klinkt misschien dramatisch, haha. 
Ik ging deze meivakantie naar Noorwegen, omdat mijn ouders zouden gaan meehelpen met een foodseminar (over gezond eten) (lees: daar vertel ik later nog wel meer over.)
Heel erg leuk, en ik heb weer nieuwe mensen mogen leren kennen. 
Donderdag zijn we nog samen met een vriendin van mijn ouders naar het grote meer gelopen, altans dat was de bedoeling. Het bleekt iets verder weg te zijn, dan ze dacht...
Ach ja, maakt ook niet uit. Daarna nog wat worstjes gebraden, en heerlijk bijgepraat bij het vuur.

Heb nog een heel fijn weekend, en geniet nog even van de foto's.

Liefs,

Ruth

Ps: De foto die je aan het begin zag van dit hele artikel, was een foto die ik gisteren heb gemaakt van de lucht hier. Zo mooi!


'you cutie, dog'

De wandeling naar het grootste meer toe van Noorwegen, zoals je al ziet op de achtergrond.

Worstjes braden. (lees: sisters hand)



my little princes.




foodseminar. (lees: niet alleen sla, ook andere dingen)

3 opmerkingen:

  1. Het is altijd jammer om naar huis te gaan na de vakantie! Maar zo te zien had je wel een leuke vakantie. Je foto's zien er heel mooi en leuk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is altijd jammer om naar huis te gaan na de vakantie! Maar zo te zien had je wel een leuke vakantie. Je foto's zien er heel mooi en leuk uit!

    BeantwoordenVerwijderen