Pagina's

donderdag 23 april 2015

Norway, here I come!

YEAH! Zondag naar Noorwegen! Kan niet wachten.. We gaan zoveel leuke dingen doen!
Oke, dit artikel schrijf ik door alle chaos heen. Haha. Op dit moment een artikel aan het schrijven, tas inpakken, duits leren. Perfecte combi! Morgen eindelijk de dag waar ik lang op heb gewacht. Vakantie! Ik kijk er zo erg naar uit. 
Samen ga ik met mijn gezin naar Noorwegen voor 2 weken. Mijn ouders zullen de, laatste paar dagen van de laatste week, een voedselcursus geven, en wij zullen daarbij helpen. 
Maarr, dan heb je natuurlijk nog veel dagen over, en dan zullen we de rest van Noorwegen gaan bekijken. 
Zaterdag gaan we vertrekken naar mijn opa en oma in Groningen, en dan zullen we daar mijn oma's verjaardag vieren. De nacht van zaterdag op zondag zullen we om 3 uur naar Noorwegen gaan vertrekken. Echt ik kan gewoon niet omschrijven hoeveel zin ik er in heb. 

Ik vind het wel jammer dat ik niet bij Koningsdag in Nederland kan zijn. Gelukkig gaan we op de heenweg eerst naar Zweden, en dan zullen we met andere Nederlanders Koningsdag vieren. 
Ik heb laatst nog bij de Action een oranje bloemenkrans gevonden, dus die zal ik dan in doen. 

Ik neem mijn laptop mee zodat ik artikelen kan maken als ik in Noorwegen ben. Ik denk dat het vooral artikelen worden met veel foto's. Haha. 

Genoeg over Noorwegen gepraat voor vandaag.
Ik ga verder met mijn koffer inpakken.

Heel veel liefs,

Ruth

Heb jij vakantie? Wat ga jij doen in de vakantie? 

Neem ook een kijkje op mijn andere blog: daijoy-nl.blogspot.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten