Pagina's

maandag 13 april 2015

- Spring is nature's way of saying: Let's Party! -


























Om eerst maar even te beginnen, sorry dat ik zo lang geen artikel heb gesproken. 
Als ik eerlijk ben had ik gewoon geen inspiratie en tijd..
Ik ben de laatste tijd druk bezig met school, school, school, school, school. Ik moet mijn cijfers ophalen anders haal ik het jaar niet. Soms is dat verschrikkelijk om in je achterhoofd te hebben zitten. Zo'n druk die je er niet uit krijgt voordat je over bent. 

Maarrr.. Tussen de uurtjes school door, geniet ik enorm van het heerlijke weer! Alles gaat bloeien, de bomen krijgen steeds meer bloesem. WAUW! 
Ik word zo blij van dit weer, jullie ook? Haha. Vandaag aan het begin van de avond was ik zo blij -nog steeds- , geen idee waarom. Dat ik allemaal rondjes ging draaien, en ging fietsen. 
Nou, als ik uit mijzelf fiets dan moet ik wel blij zijn.. ^^


Ik ben gelijk naar buiten gerend, en heb ik geprobeerd mooie (lente) foto's te maken.

Morgen foto's die ik gemaakt heb!!

Gister afgesproken samen met een vriendin, dat we een keer in de  cabriolet van mijn opa een roadtrip gaan maken. Nu nog kijken of hij het goedkeurt....

Donderdag gaan we met school naar Elburg.
Eerlijk gezegd weet ik nog niet wat we precies gaan doen, maar dat zie ik dan wel.

Ik vertelde laatst dat ik een reis 'gewonnen' had met vakantie veilingen naar Spanje. Klik dan hier. Maarr, waarschijnlijk gaan we dat weggeven. Want vrienden van ons gaan naar Spanje toe, en wij hebben het toch niet 'nodig'. Het is nu niet zo dat mijn moeder en ik nu geen weekendje weg meer hebben, want we hebben nog iets geboekt. Een 'cadeaubon' voor restaurant, wellness, hotelovernachting voor 2 personen.
Zin in!

Nog minder dan 2 week, en dan gaan we naar Noorwegen! Zo erg veel zin in! We gaan veel stadjes bezoeken, en mooie natuur gebieden op onze fotocamera vastleggen..
Kan niet wachten!!

Zondag een feest van mijn vader en zusje verjaardag. Gezellig samen met familie zijn. Ik kan daar zo erg van genieten.

En oja, woensdag 23 (?) graden!!!

Wow, volgens mij heb ik nog nooit zo'n lang artikel geschreven, terwijl ik geen inspiratie had..

Heel veel liefs, 

Ruth










 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten