Pagina's

maandag 27 april 2015

Outfit | Kingsday in Sweden


























Ik ben in Zweden. YEAH! Het is hier zo mooi! Als we 's ochtends aan de keukentafel zitten, kijken we uit op de prachtige natuur. Ik zit nu in een klein kamertje waar ik uitzicht heb op het mooie land 'Zweden'.
Genoeg gekletst, na lange tijd weer een outfitpost!
Morgen gaan we naar een hele grote tweedehands winkel! En vrienden van ons stelden voor om daarna dan worstjes te gaan braden op het strand. Dat klinkt als een goede dag.

Outfit:
Haarband/bloemenkrans: Action
Shirt: Dhio fashion (had ik nog nooit van gehoord)
Broek: Bershka
Schoenen: Emilio Lucax - Dolcis





2 opmerkingen:

  1. Oh super mooi! Ik ben echt helemaal fan van dat bloemenkransje! Staat je echt super mooi! ;) X

    BeantwoordenVerwijderen