Pagina's

zaterdag 28 maart 2015

Changing Saturday

























Changing Saturday. Dat was het wel. Ik heb een nieuwe tas gekocht, en ik heb een nieuwe fiets. Zo blij mee! Awh, kan niet wachten om hiermee naar school te gaan!
Wat baalde ik ervan zeg dat ik geen outfitfoto´s kon maken vanwege het slechte weer. Ik hoop écht dat het morgen beter is..
Mijn nieuwe fiets is prachtig! Morgen zal ik er een foto van maken. Jammer genoeg is mijn shirtje nog niet binnen, echt balen.
Ik had er zo opgehoopt dat ik hem aan kon doen, maar ach. Nu kan ik weer naar iets uitzien. :)
En ja, ik heb een banner gemaakt. En ik vind hem heel tof geworden.

Wat vind jij ervan? Laat het me weten in de reacties.

Mijn moeder heeft nu ook een blog, en ik vind dat zo grappig. Vanmiddag heb ik ook voor haar een banner gemaakt. Als je eenmaal bezig bent wil je niet meer stoppen!!
In het begin (de eerste week) was het voor haar wennen dat ik een blog had, en dat de hele wereld kon meekijken (niet dat ze dat écht a-lle-maal doen) met wat ik aan het doen was.
Nu is ze zo enthousiast over mijn blog, haha echt grappig om te zien. Zelfs als er gasten bij ons thuis zijn, en ik ben er niet wilt ze graag even laten zien dat ik een blog heb..

Ik zal wanneer haar blog helemaal klaar is zal ik een link in één van mijn artikels zetten zodat je ook een kijkje op haar blog kan nemen.

Oja, helemaal vergeten. Vanmiddag vroeg een meisje aan mij of ik haar een bepaalde dans kon aanleren, super leuk! Dus morgen ga ik met haar dansen! Zin in!

Nog een hele fijne avond, en een leuke zondag gewenst!

Heel veel liefs,

Ruth


Geen opmerkingen:

Een reactie posten