Pagina's

maandag 16 maart 2015

I've got some ideas

Vandaag een artikel over wat ideeën die ik heb. En dat zijn er best wel veel. Ik ga jullie ook vertellen over deze week, want die zit er anders uit dan anders..

Ok. Mijn hoofd zit serieus vol  met ideeën daarom maar een rustige foto, nee grapje.  Mijn ideeën die gaan eigenlijk over van alles en nog wat. Hieronder komen mijn ideeën.

Ik wil graag een andere layout voor mijn blog. Het is namelijk bijna lente (of is het al lente?) en wil ik dus even een vrolijke achtergrond. En ik wil een toffe banner. Die er gewoon uitspringt. En origineel is.

Mijn blog moet ook echt mijn persoonlijke plekje zijn. Dat je wanneer je op mijn blog komt gelijk ziet wie ik ben door de stijl van mijn blog.

Ik heb wat ideeën voor het opnieuw inrichten van mijn kamer. 

Ik wil nog een keer naar wat tweedehandswinkels & wat rommelmarkten om originele dingetjes te vinden voor in mijn 'nieuwe' kamer.

Ik heb een zoldertje in mijn kamer waar vriendinnen kunnen slapen. Maar wanneer er niemand logeert dan is het altijd zo lege plek. Daarom had ik bedacht om daar op het zoldertje een slaap/chill/blogruimte te maken!!


En eigenlijk zijn er nog meer dingen, maar daar kom ik nu niet op. Maar ik wil jullie vertellen wat ik deze week zal gaan doen. 
Deze week ga ik stage lopen bij een onwijs leuk bedrijf! Zo veel zin in! Toen ik naar ze toe ging om te vragen of ik bij hun mocht stage lopen waren ze gelijk onwijs enthousiast. Het is een familiebedrijf, en het is een winkel die is opgedeeld in 4 delen.
Het eerste deel is mini cafétje, tweede deel is boeketten en bloemstukken, het derde deel is mode en het laatste deel is brocante. En het leuke is dat ik met allemaal wel iets heb. 
De stage duurt 3 dagen, maar van mij mag het wel langer hoor!
Ik zal proberen om elke dag een artikel te schrijven over de stagedag. 

Veel liefs,

Ruth 


En: My head is full of ideas. It's about everything. Here are the ideas.

I love to have a new layout for my blog. Because it's almost spring and I want to have a more fresh color as background.

My blog needs to be my personal place. That when you visited my blog you see a part of myself (Ruth).

I've got some ideas for redecorating my room. 

I want to create a blog/relaxing/sleeping space.

foto': Onbekende bron.



2 opmerkingen: