Pagina's

zondag 1 maart 2015

Easy like sunday morning

Oke. Oke. Het is geen sunday 'morning' meer. Maar ik wilde hem toch even zo noemen. Haha. Typische Ruth. :) Vandaag de laatste dag en dan moet ik weer na school, na een week vakantie vieren..
Heerlijk om zo'n ochtend pas wakker te worden om half 10. En dan niet gelijk uit bed stappen. Gister had ik een verjaardag van mijn tante in Rotterdam. Erg gezellig om zo de familie weer te zien, ook al zie ik nooit iedereen bij elkaar. Waarom?
Mijn tante woont in Nieuw-Zeeland, mijn oom & tante in Canada. 
En nu waren ook mijn opa & oma er niet bij, omdat ze op bezoek zijn bij mijn tante in Nieuw-Zeeland voor 4 weken.
Soms erg balen, ik heb bijvoorbeeld nog nooit mijn nieuwe neefje uit Canada gezien..
Maar terug naar Nederland ik kreeg van mijn tante een oude Flow heerlijk! Zo'n leuk blad. Ik kan uren in zo'n blad lezen.
Hihi.. ^^






























Ik vind het zo'n leuk blad omdat het erg origineel is.
Op verschillende bladzijdes staan quotes zoals die van Winnie de Poeh. Schattig. Ook zit er altijd wel iets bij waarmee je kan 'knutselen'. Teksten, kaartjes, posters, boekjes etc. etc.


Kaarsjes ontbreken natuurlijk ook niet. 
Een tip: Als ik op mijn bed zit, wil ik ook altijd graag een kaarsje aan, en wanneer je niet een tafeltje in de buurt hebt kan je een plank gebruiken. Ik gebruik een oude plank van mijn oude kamer, super handig waardoor het stevig staat, en niks gelijk omvalt. Bijvoorbeeld een glas.



























Ik ben weer begonnen met tekenen. Na een super lange tijd. Fijn als je even niks te doen hebt.

Ik hoop dat je het een leuk artikel vond.


Wat doe jij op een zondag morgen?

Liefs,


 


10 opmerkingen:

  1. Owh, ik ben verliefd op de Flow! Alleen zo jammer dat ie zo duur is.. Kaarsen ik houd er echt van en wat kan jij mooi tekenen zeg! Wauw. Ook hele mooie foto's gemaakt, Tumblr-achtig. (: Veel liefs, x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, dat vind ik ook altijd zo jammer.. Wat lief dat je dat zegt! Dankjewel! Heel veel liefs, X

      Verwijderen
  2. De Flow is inderdaad superleuk door zijn creativiteit. Ik kan dan ook echt uren genieten! Die quote van Winnie de pooh is zo schattig. Echt heel erg leuk. En wat kan je mooi tekenen meid! Moet je zeker volhouden. Je blog is echt superleuk, dus ik ben alvast fan! Veel liefs, Xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Awh, wat lief. Wat een groot compliment. Dankjewel! Heel erg lief! Heel veel liefs, X

      Verwijderen
  3. Ik ben ook verslaafd aan de flow! Zo leuk! Leuk blog heb je trouwens. Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind het inderdaad ook heerlijk om door de flow heen te bladeren, het liefst knip ik alle plaatjes er uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De flow is inderdaad een heel leuk blad. Je kan goed tekenen!

    BeantwoordenVerwijderen