Pagina's

zondag 15 maart 2015

No standing. Only dancing.





























" No standing. Only dancing. " Dit zegt wie ik ben! Ik ben Ruth, en ik ben gewoon een danser. 
Sinds ik kan staan doe ik het al, en sindsdien ben ik nooit meer gestopt.. En nee, ik heb gewoon 2 benen alleen lijkt het misschien hier niet zo.
Dansen zegt iets over wie ik ben. In dansen kan ik al mijn gevoel kwijt. Als ik een dag heb gehad waar ik enorm van baal dan ga ik dansen & dan ben ik het even kwijt. Ik dans modern en dat past gewoon écht bij mij. Ik ben ook niet écht zo'n stoer type. Ik heb wel verschillende stijlen dansen geprobeerd, maar toch kom ik altijd weer terug bij modern dansen.

Samen met een andere vriendin dans ik regelmatig. We hebben samen al wat optredens gedaan, en daar kan ik dan zo van genieten.
Dansen zit gewoon echt in mijn lijf. Meestal wanneer ik muziek hoor, en het klinkt fijn heb ik al gelijk de neiging om te gaan dansen. Ik begin dan al automatisch danspasjes te verzinnen. 

Ik ben niet zo'n persoon dat wanneer die muziek hoort écht gewoon áltijd denkt aan dansen. Nee, zo erg is het dan ook weer niet. Gelukkig maar anders kon ik nooit normaal muziek luisteren. Haha.

Ik probeer elke avond voor mezelf te dansen. Wij hebben bij ons dichtbij een grote zaal met een gladde vloer. Hier kan ik perfect dansen. :)

Bij mij is het wel altijd zo dat ik elke dag wel even mijn been in de lucht moet gooien of een pirouette. 

Dansen geeft mij gewoon een fijn gevoel.

Wat past bij jullie? Wat is jullie passie?

Veel liefs, 

Ruth

En: Dancing says something about me. Its who I am. The first time when I was dancing was when I stand for the first time. I love dancing because I can remove all my emotions from the day. Mostly when I hear some music I just want to dance. 

I'm not a person that can't listen to the music without starting to dance. Every evening I try to dance for myself. 

I can't have a day without making a pirouette. 
 

2 opmerkingen:

  1. Oh leuke blogpost. Echt mooi dat je zo een passie hebt voor dansen! Bij mij is dit tekenen en schilderen, ik kan me er ook zo veel en lang mee bezighouden ;)

    heel veel liefs X

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat lief, dankjewel! ^^ Je kan het ook heel goed, echt talent!
      Heel veel liefs, X

      Verwijderen