Pagina's

maandag 30 maart 2015

En toen drukte ik op de knop..


























'En toen drukte ik op de knop'. Volgens mij kan je bijna geen vager (is dat een woord?!) *even op google kijken* *blijkbaar allemaal maar synoniemen* . Ok. Dan maar het woord onduidelijker..
Laat ik maar bij het begin beginnen. Ik zou een weekendje weg gaan met mijn moeder. Al heel lang zouden we dat gaan doen, maar steeds kwam het maar niet van om het te plannen..
Gisteren keken we even op de website vakantie veilingen, en toen zag ik een reis naar Spanje voor 14 dagen in een 4 **** hotel.
En het hoogste bod (en ook gelijk het enigste bod) was 1,-.
Dus ik dacht laat ik maar voor de 'lol' 2,- bieden. Dus ik druk op die knop *ja, dit was 'de' knop!*

Samen (mijn moeder & ik) dachten dat we dan sowieso niet gingen winnen, want dan wil toch nog wel iemand hoger bieden?!
Maar nee, dat was niet het geval..
Dus toen hadden wij gewonnen.. Aan de ene kant blij, aan de andere kant niet. Want,, mijn vader is niet thuis en dan komen we straks aan zo van 'Hey, we gingen voor een weekendje weg kijken, en toen hebben we een reis 'gewonnen' voor 2,- naar Spanje!
Maarr we moeten wel zelf de reis betalen, elke dag het ontbijt & diner. Haha. Ben benieuwd hoe dat gesprek gaat lopen.

Ik wilde dit met jullie delen, omdat dit écht best wel 'apart' is..

Wat zouden jullie doen in zo'n situatie?
Laat het mij weten in de reacties.

Hele fijne avond verder!

Veel liefs, 

Ruth

Ps: Op de foto is niet de plek waar we (misschien) naar toe gaan!

foto: Google

6 opmerkingen:

  1. Juist heel gaaf! Ik zou zeggen, geniet er van :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gaaf hoor!! En dat voor €2,- ! Dat verwacht niemand, haha. Veel plezier alvast! En ben benieuwd hoe het gesprek gaat verlopen :)

    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha, nee ik had nooit gedacht dat zoiets kon gebeuren. Ja, ik ben ook heel erg benieuwd hoe het gaat verlopen..

      Liefs, X

      Verwijderen