Pagina's

maandag 9 maart 2015

White room interior

Het spijt me. Langer dan een week geleden dat ik heb geschreven, maar ik had het onwijs druk met school. Geen smoes. Wat was het heerlijk weer gister. Ik genoot er zo erg van! Lente! Terwijl ik dit aan het schrijven ben hoor ik buiten de vogeltjes heerlijk fluiten.
Misschien volg je mij al wat langer, en heb je gehoord dat ik niet zo tevreden ben met mijn kamer. Hij is wat klein, en daardoor kan ik niet heel veel toevoegen of veranderen.Als je het artikel nog niet gelezen hebt dan kan je hier klikken. Daarom heb ik vandaag wat foto's in dit artikel geplaatst met wat inspiratie voor mijn kamer, want ik ga hem dus opnieuw inrichten!

Ik heb alles even op een rijtje gezet van wat ik precies wil hebben in mijn kamer.
- Veel licht *check*
- Gezelligheid
- Sfeer, niet te weinig kleur
- Zwart, witte meubels *eigenlijk heb ik dat al* :)

Dingen die ik wil toevoegen/kopen aan/voor mijn kamer, wat ik nog niet heb.
- een oude lange spiegel waar ik mijn hele outfit in kan zien.
- een tak waar ik mijn leukste kledingstuks kan ophangen
- oude fotolijstjes
- kleurige kussens

Hoe ziet jouw droomkamer eruit?

Heel veel liefs,

Ruth 








foto's: 'Tumblr'

Geen opmerkingen:

Een reactie posten