Pagina's

vrijdag 27 maart 2015

Goodbye school, hello weekend.


























De week is bijna afgelopen en dat betekent relaxen. Nou ja, als je niet al te veel huiswerk hebt opgekregen.
Vandaag ben ik een dagje thuis, omdat ik mij niet helemaal fit voelde. Maar ik heb veel zin in het weekend.
Ik ben nog een andere blog begonnen! En nu zal je je misschien afvragen waarom doe je dat in vredesnaam?! Nou.. Ik wilde eigenlijk in eerste instantie een blog hebben met alleen maar foto's, maarrr toen kwam er toch nog tekst bij. Haha. 
Mijn andere nieuwe blog staan dus ook alleen maar foto's. 
Laat mij even weten wat je ervan vind.
En ik ben best wel een beetje trots op mijzelf, want ik heb voor mijn andere (nieuwe) blog ook al gelijk een banner gemaakt. ^^

Morgen ga ik een tas kopen en dan zal ik hem laten zien op mijn blog. En dan zal ik mijn shirtje binnen krijgen van de Bershka.

YEAH! Dit weekend krijg ik een andere fiets! Een leuke zwarte oma's fiets.
Ik zal ook daar een foto van maken. Ik denk dat het een artikel zal worden zoiets als 'new items'. 

Morgen ben ik van plan om outfitfoto's te maken, omdat ik weer een leuk setje heb. Ik beloof niks & ik zal mijn best doen om het voor elkaar te krijgen.

Nog een hele fijne dag & een heel fijn weekend!

Heel veel liefs, 

Ruth




2 opmerkingen:

  1. Wat een fijne plannen! Een nieuwe fiets is heerlijk! Heel veel plezier, geniet van het weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel, wat lief dat je dat zegt! Jij ook nog een heel fijn weekend! Liefs, X

      Verwijderen