Pagina's

maandag 23 maart 2015

Spring!

YEAH! Ik mag het nu officieel lente noemen. Dat voelt goed, zeg! Heerlijk! Ik heb eigenlijk de neiging om nu al mijn jurkjes, korte broekjes uit de kast te trekken en aan te doen. Jullie ook?
Ik vond deze foto wel iets hebben van lente. Haha. Op Tumblr vind je weer de leukste plaatjes van de lente & de vogels zijn weer helemaal vrolijk. Ook al maakt het voor hun niks uit die ene dag.
Hieronder even wat ultieme lenteplaatjes. Enjoy!











Bron: Google


4 opmerkingen:

  1. Oh, superleuke foto's! Ze geven me zoveel zin in de lente! Jammer dat het nu nog regent. Liefs, Xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat lief, dankjewel! Ja, echt balen dat het weer niet meewerkt. Maar wel heerlijk als de zon er dan weer even tussen komt. Liefs, X

      Verwijderen
  2. Superleuke plaatjes, even niet naar buiten kijken maar... ;)

    BeantwoordenVerwijderen