Pagina's

woensdag 11 maart 2015

Happy list #1

Mijn happy list.. Phoeh.. Er zijn zoveel dingen waar ik dankbaar voor ben, waar zou ik beginnen?! Ehmm.. Om gelijk maar even te melden dit is mijn 51 bericht. Whoeh!!
Oké. Hier komt die dan...

* Ik ga mijn kamer veranderen! Als het goed is wisten jullie dat al, maar ik wilde het toch nog even in de happy list zetten.
* Ik ga waarschijnlijk niet 1 week naar Noorwegen, maar 2 week. Ik kwam er een paar dagen (misschien een week..) achter dat ik 2 week meivakantie heb. YEAH!
* Het is veel langer licht!!
* Gisteren begonnen met mijn eigen moestuin. Zoo leuk, ik zal vanaf nu elke maand een vast artikel doen 'what is happening in my garden' Oehh, ik zie al uit naar het eerste artikel.
* Ik hoef nog maar minder dan een jaar mijn beugel.
* Het mooie lenteweer. Heerlijk! (volgens mij zeg ik wel in bijna elk artikel 'heerlijk' haha.
* Vogeltjes die fluiten. Zoo leuk!
* Een maand geleden eindelijk mijn witte crop top trui gekocht die ik altijd heb willen hebben. Ik zal nog een keer een foto ervan maken.
* Beste zomer ooit gehad in Engeland. 
* Bijna 2000 bezoekers uit India, Thailand, Rusland, Amerika, Filipijnen, Roemenië, Frankrijk, Maleisië etc.
Best wel veel toch voor 2 maanden ongeveer?!

En. Dat was het voor vandaag. Hope you like it!

Veel liefs,

Ruth

En: 
So I made a happy list. Were should I begin? There are so many things to be thankful for.. 
* I am going to change my room.
* Maybe I am going to Norway for 2 weeks! 
* Yesterday I made a vegetable garden. So nice! Now I'm going to write every month an article that is called: 'what is happening in my garden'. 
* The beautiful spring weather. I love it!
* Birds that are singing. 
* A month ago I went shopping with my mom, and we bought a nice white crop top. I always wanted a white crop top. I am so glad that I have one.
* I've got the best summer in my life! 
* Almost 2000 visitors on my blog. The are from so many countries! India, Russia, America, Philippines, Romania, France, Malaysia and so much more..
 
















2 opmerkingen:

  1. Oh ik wordt echt al meteen blij bij het lezen van dit bericht! Klinkt echt zalig om naar Noorwegen te gaan. Ik zou er ook zo hard naar uitkijken. En oh een moestuin dat is echt zo leuk, dan kan je daar lekker mooie foto's van maken :D

    Veel liefs xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat leuk om te horen! Jaa, heb zin om er foto´s van te maken! YEAH!
      Heel veel liefs,
      -xxx-

      Verwijderen