Pagina's

vrijdag 27 februari 2015

The Versatile Blogger Award

Juist. Een prachtige foto. Ik ben genomineerd. Heel lief door deze lieve blogster. Dankjewel! En hier had ik ook nog nooit van gehoord. Haha. Maar dat betekent niet dat ik hem niet ga doen... 
Hope you like it!
Regels:
- Geef 7 feiten over jezelf
- Nomineer 15 andere bloggers voor de Versatile Blogger Award

7 feiten over mijzelf:
- Ik hou onwijs veel van pizza.
- Ik ben echt enorm fantasierijk. Ik kan zo uren lang nadenken over van alles..
- Vroeger dacht ik dat Youtube een soort tandpasta was. Haha. 
*joe-tuube*
- Ik kan echt om de domste dingen lachen. En dan heb ik een lach van een gesmoorde kip ofzo.
- Ik ben geboren op 31 augustus 2000
- Ik ben bezig met een boek schrijven & ik ben nu 18 hoofdstukken kwijt.. $
- Mij moet je niet strijk kralen laten strijken, want dan strijk ik ze helemaal krom.

Mensen die ik nomineer:
Raspberry & Ripped Jeans
Alles over Eline
Suzanne Enzo
Flyin' trough A SKY FULL OF STARS
Violow
Alwaysmarit
Emmathings
Dinastie 
Small pieces of wisdom
Eerlijk gezegd weet ik niet meer.. $

Liefs,






 

 

12 opmerkingen:

  1. Awh lief dat je me genomineerd hebt! Ik ga hem zeker doen <3. Veel liefs, x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Geen probleem! Leuk dat je hem gaat doen! Heel veel liefs, X

      Verwijderen
  2. Oh super leuke tag! en wat leuk om de feitjes te lezen. En dat van Youtube is echt te grappig! :D xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! Ik wilde jou ook nog nomineren, maar ik zag dat je al genomineerd was! :) Hahaha, jaa..
      Oude tijden.. Hahah. -xxx-

      Verwijderen
  3. Super leuk! En ik hou ook echt zoveel van pizza haha :D X

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ahh... Bedankt!!! Hier ga ik zeker iets mee doen! Leuke weetjes en *joe-tuube*.. prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ah, leuk dat je me genomineerd hebt! Zaterdag komt mijn artikeltje erover online :) (als ik terug ben uit Rome jippiee)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ahh zo lief dat je me genomineerd hebt! Leuke award haha, had er nog nooit van gehoord! Maar wat balen dat je zoveel hoofdstukken van je boek kwijt bent :(
    X Emma

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Geen probleem! ;) Ja, echt heel erg balen.. Veel liefs, X

      Verwijderen