Pagina's

maandag 9 februari 2015

Liebster award (?)




























Hi lovies, 
Vrijdag (volgens mij..) werd ik genomineerd voor de Liebster Award door: http://artcookreadrepeat.blogspot.be/2015/02/liebster-award-2.html
Super leuk, bedankt! Ik had er nog nooit van gehoord! De bedoeling is dat ik vragen ga beantwoorden die de ander voor mij heeft gemaakt. Zo kan je me nog beter leren kennen!


Regels:
- Beantwoord de 11 vragen die de ander voor je gemaakt heeft.
- Geef 11 feiten over jezelf.
- Maak zelf vragen en nomineer 5-11 blogs waarvan jij denkt dat zij dat verdienen.

Hier komen ze!

1.Number one reason you started your blog?
Omdat ik dan dingen kwijt wil die in mijn hoofd zitten. En gewoon de leuke communicatie met anderen op het internet. :)
2.What inspires you?
Andere blogs, natuur, foto's.
3. If you could change one thing in the world, what would it be?
And why?
Ehm.. Lastige vraag.. Want er zijn zoveel dingen die ik wil veranderen.. Ik zou kiezen dat iedereen gelukkig is. En dan écht gelukkig. Dat diegene gewoon vanuit diep in zijn hart kan zeggen dat hij/zij blij is met hem/haar leven.
4. Best book you have read recently?
'In het grote bos' van Laura Ingalls Wilder
5. Why did you pick your blog name?
Omdat het een vrolijke naam is, en ik sta ook vrolijk in het leven. Ik heb het trouwens van een quote die ik vond op het internet. Laatst zei een vriendin dat het ook een liedje is, wist ik niet eens. Lol. 
6. Who is your idol? And why?
Ik ben niet ergens een grote fan van eigenlijk.. 
7. Name one of your best and worst habits.
Ik eet eigenlijk nooit fruit..
8. What is your favorite animal, and why?
Daar hoef ik niet lang over na te denken. Een konijn. Of course. 
9. What do you like to do on your spare time?
Verder bezig gaan met mijn boek. 'Die ene storm'
Zie artikel.
10. Best movie you've ever seen?
Ik kijk niet veel films.. Ik denk dat ik kies voor: Boattrip
11. If you could live anywhere but the place you are right now, where would you live. And why?
Ik zou wonen in Brazilië. Of heb ik de vraag niet goed begrepen (?)

De mensen die ik ga nomineren:
AlwaysMarit
Raspberry & Ripped Jeans
Worldofideas
Emmathings
Allesovereline

De vragen:
- Als je nog één dag hebt om te leven wat zou je dan nog willen doen?
- Wat is je ergste faalmoment?
- Je lekkerste zomerdrankje?
- Naar welk land wil je een keer?
- Wat is je levensmotto/quote?

- Als je een feestje zou geven, wat voor een dan ook, wat voor feestje zou het dan zijn, en ter gelegenheid waarvan?

- Lievelingsgeluid? Bijvoorbeeld: Zee, vogels, wind etc.

- Wat is het engste dat je ooit hebt meegemaakt?

- Favoriete kledingstuk.

- Hoe kom jij aan de inspiratie voor je artikelen?

- Lievelingsliedje op dit moment?

Dit was het. Liefs,

 


 

 
 
 
  
 

 





10 opmerkingen:

  1. Super leuke antwoorden! Mooi antwoord dat je er voor zou kiezen dat iedereen gelukkig is! Dat vind ik echt een goeie! En ein-de-lijk iemand die ook niet zo obsessed is met een bepaalde celebrity, yess! Haha. Jammer dat ik hem al een keer heb ingevuld.. Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel, haha ik was al benieuwd of er nog een ander zou zijn die niet zo obsessed was. Jammer, maar maak niet uit. Liefs,

      Verwijderen
  2. Oh wat lief dat je me hebt genomineerd! Ik heb al eens een liebster award gedaan, maar ik zal nog eens meedoen haha :D danku xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ah thanks voor de nominatie!<3 Je blognaam is inderdaad lekker vrolijk! Wat tof dat je een eigen boek aan het schrijven bent, een vriendin van me is ook bezig met een boek, zo leuk haha!
    X Emma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lief dat je me genomineerd hebt, maar ik heb hem al een keer gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. leuk Ruth! alleen heet dat boek niet 'het kleine huis in het grote bos' ik heb hem namelijk zelf ook! :)

    BeantwoordenVerwijderen