Pagina's

zondag 15 februari 2015

Dankjewel!


Yes! Ik heb de 1000 bezoekers op mijn blog bereikt! Gister op valentijnsdag! Nu lijkt het misschien weinig, maar ik ben er echt heel erg blij mee, want ik ben pas begonnnen dit jaar in januari. Zo leuk om te ontdekken dat er écht mensen zijn die je blog lezen.
Ik heb onwijs leuke reacties gekregen op artikelen. Daar wordt ik altijd zo blij van! Ik ben mijn blog begonnen, omdat het mij een leuke uitdaging leek, maar uiteindelijk is het leuker geworden dan ik dacht. Ik ben in een korte periode genomineerd door verschillende mensen, en heb veel leuke blog bekeken. Af en toe kijk ik waar mijn bezoekers allemaal vandaan komen. En ze komen écht overal vandaan.
- Australië
- India
- Amerika
- Thailand
- Maleisië
- Engeland
etc. etc.

Hiervoor wil ik dankjewel zeggen! Ik hoop dat je nog veel van mijn blog zult genieten! 

Laat mij even in de reacties weten waar je nog een keer een artikel over wilt zien, en welk artikel je het leukste (tot nu toe) vind. Alvast bedankt!

Liefs,

Thanks for visiting my blog. I really appreciate that. I love to see that there are people that are reading my blog. Let me know in the comments what you think about my blog and which article you like the most. Thanks!



2 opmerkingen: