Pagina's

vrijdag 6 februari 2015

Voorbereiden op... 'Weekendje weg!'




























Hee allemaal,
Vandaag ga ik de eerste artikel doen van de nieuwe 'serie' : Voorbereiden op..
Ik zal jullie vertellen wat ik allemaal meeneem en hoe je het best op voorbereiden kunt! Kijk hoe cute dit koffertje is. :)

Dit weekend zal ik naar Duitsland gaan, en ik heb er erg veel zin in! Maandag ben ik een dagje vrij dus dan kan ik weer bij komen! :) Ik hoop dat wanneer je een weekend weg gaat, hier iets aan hebt. Liefs,


  1. Maak een lijstje met de dingen die je meeneemt. Dit kan je erbij pakken wanneer je je koffer gaat inpakken.
  2. Vink de dingen af die je al in je koffer gedaan hebt.
  3. Rol de dingen op zoals broeken, hempjes waardoor je veel ruimte bespaart. Let op: Rol natuurlijk niet de kledingstukken op die snel kreukelen.
  4. Om nog meer ruimte te besparen kan je van die kleine plastic potjes gebruiken waar je shampoo in kan doen. Je bespaart er ruimte mee, en het ziet er ook nog eens leuk uit.
  5. Ok. Mij lukt het dus nooit, maar ook écht nooit om het netjes te houden in mijn kamer terwijl ik mijn koffer pak. Probeer er voor te zorgen dat het wel netjes blijft anders heb je nog meer werk. Dit kan je doen door gelijk de rest op te ruimen.
  6. Trek comfortable kleren aan voor de reis. 
  7. Als je een weekend weg gaat en je daar je niet hoeft te douchen is het vaak wel fijn om fris te zijn. Ik neem dan meestal wegwerpwashandjes mee.
  8. Doe lekker de muziek aan en geniet ervan!
Ergens rond de meivakantie zal ik een 'whats in my bag' doen. Dan ga ik namelijk naar: Noorwegen!
Zin in! :)

Hebben jullie na je koffer inpakken ook zo'n rommel? Of ben ik de enige?
Laat me weten in de reacties!
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten