Pagina's

dinsdag 10 februari 2015

Get organised!




























Hi lovies,
Hebben jullie ook wel eens last van dat het chaos is in jullie hoofd? Ikke wel hoor! Dan denk ik op dat moment aan van alles. Zelfs gaat het dan in bed door.. Daarom ben ik op zoek gegaan om die drukte uit mijn hoofd te zetten en gewoon het toe te passen in het dagelijks leven. (wijze woorden *kuch*)

Ik ben zo blij met youtube. Awgh, ik kan echt uren filmpjes kijken over van alles.. Soms zoo lastig als je aan je huiswerk moet. Maar gelukkig kunnen sommige filmpjes best handig zijn, want een paar tips heb ik uit filmpjes. :) 
Één ervan is dat je een bakje/kommetje etc. gebruikt om je spullen in te doen die je zeker nodig hebt en niet moet vergeten. Dat kan bijvoorbeeld je gele kaart (of rode, blauwe whatever) zijn, maar kan ook natuurlijk huissleutels, lipbalm, kluispasje en nog veeeel meer.
Heel handig, want wanneer je bezig bent om je klaar te maken voor school, pak je alles uit het bakje en kan je vertrekken.

Nog een tip maar die is eigenlijk best wel logisch. Een kalender of agenda. Ik gebruik ze allebei. Waarom? Agenda voor al het huiswerk en een kalender voor toetsen, afspraken met vriendinnen etc.

Ik heb wel eens op een filmpje gezien dat mensen hun kleding de dag van te voren ophangen aan een punaise. Ja, een punaise. Ik vind het best wel handig, want zo krijg je niet al te grote gaten in je muur.

Omdat ik meer wil hardlopen dit jaar heb ik daar iets op bedacht. Wanneer ik na school wil gaan hardlopen, leg ik de ochtend mijn hardloopkleren klaar zodat ik ze zie, en gelijk aan de slag ga. 
Zie artikel over hardlopen.





8 opmerkingen: