Pagina's

zondag 1 februari 2015

Lazy sunday + voornemens



 Ok. Ik weet dat het laat is voor goede voornemens. Maar ik heb een goede voornemen, alleen het lukt me niet me eraan te houden. Zooo frustrerend. $ 
Nu gaan ik er écht iets aan doen! Ik ga bezig met een workout planner te maken, waardoor ik kan bijhouden hoeveel ik hardloop. Zo kan ik ook zien of ik die week wel iets heb gedaan. Waarom wil ik dit nu gaan veranderen? Omdat ik niet echt op een sport zit en het is wel belangrijk om voldoende beweging te krijgen. So thats why! :) Ik dans wel elke avond, maar ik ben weinig buiten, en dit zou een goede manier kunnen zijn om meer buiten te komen. Eigenlijk 2 dingen die belangrijk zijn in één. De sneeuw is al aan het wegtrekken smelten. Net zo gezellig, ach jaa.. Komt ooit(?) nog wel. Gister veel geleerd voor biologie, omdat je natuurlijk leuke leraren hebt die veel leerstof geven. Het is écht soms zooo frustrend als je niet kan doen wat je wilt doen, maar alleen bezig kan zijn met school?!
Hebben jullie dat soms ook? Laat me weten!
Verder niet zoveel te vertellen. Morgen meer. 
Liefs,

I have a good intention, I just find it difficult to hold me to it. My good intention is running. I have devised a plan to keep me there better by making a workout planner. This I hope it will get better.

foto: 'Tumblr'

2 opmerkingen:

  1. leuke voornemen, ik ben persoonlijk niet voor hardlopen, ik heb het even geprobeert, maar werd het snel beu haha ;) groetjes: thatssonathalie.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen