Pagina's

zaterdag 31 januari 2015

Outfitpost 'get in the white world'




Hee, 
Vandaag heb ik samen met een vriendin van mij foto's gemaakt. Super leuk en gezellig!
Vandaag had ik een heerlijk comfy outfit aan. Niet veel gedaan, sneeuwballengevecht gehad met mijn broertje en zusje. 
En daarna of course binnenzitten met een grote mok met warme chocolademelk.
Anyway, ik vind de foto's echt heel tof! Ik hoop jij ook! :)


Trui: H&M
Ketting: Tweedehands
Broek: Onbekend
Panty: Hema (?) 
Laarsjes: Bristol
Tas: Tweedehands
Sokken: Primark (over the knee socks)
Liefs,







8 opmerkingen:

  1. Je had echt een hele leuke outfit aan!

    Leuk artikel, Ik plaats hem binnenkort ook eventjes

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat een leuke en schattig outfit! Je ziet er echt mooi uit! :D

    Heel veel liefs X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat geweldig! die tas is pretty! hele mooie foto's! liefs, x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie outfit :) Ik zou het wel koud hebben in die panty ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! Haha, zo warm was het inderdaad niet echt.. Gelukkig was de panty een beetje dikker dan een 'normale' panty. :)
      Liefs,

      Verwijderen