Pagina's

zaterdag 17 januari 2015

Today is the day!

Heerlijk dat het weekend is. 's Ochtends wakker worden om 10 uur en dan wat later gaan brunchen. Vandaag is het de zon al de hele dag aan het schijnen, en ik merk dat ik daar écht van opknap.
Als de winter er eenmaal aan komt, dan kom ik in een soort winterdip. Ik heb de zon gewoon nodig!
Straks denk ik dat ik even een rondje ga hardlopen en daarna lekker ga genieten van de zon.


Ik heb soms wel eens dat ik dan op de bank zit, en dan na zit te denken over hoe ik iets nuttigs kan gaan doen. Daarom vandaag: 'Today is the day!'

  1. Ga naar buiten en bemoedig iemand door iets te zeggen wat jij zo bijzonder aan diegene vindt.
  2. Neem een cursus waar je altijd al zo geïntereseerd in was.
  3. Maak een gewoonte dat je elke week een keer in beweging gaat. Misschien door elke week te gaan hardlopen (of natuurlijk iets anders).
  4. Maak voor jezelf een To-Do List en schrijf op wat jij voor vandaag wilt bereiken.
  5. Hou een notitieboekje bij en schrijf 3 dingen op waar jij dankbaar voor bent voor die dag.
  6. Vraag je buurman/buurvrouw/tante etc. of jij hem/haar kunt helpen ergens mee. Je zal er achter komen dat wanneer je het met liefde doet, je heel blij zult worden! ;)
  7. Wees jezelf! Laat anderen weten wie jij bent. Draag kleding die jij leuk vindt.
  8. Ga in gesprek met een persoon met wie je normaal niet veel omgaat. Stel vragen en laat zien dat je nieuwsgierig bent naar zijn verhaal.
  9. Wees eerlijk.
  10. Leg je telefoon of laptop weg. Schrijf een keer een brief! Mensen vinden het in het algemeen leuker om een brief te krijgen, omdat het specialer is.
Ik hoop dat ik je heb kunnen inspireren. 
Welke past het best bij jou?



Geen opmerkingen:

Een reactie posten