Pagina's

dinsdag 13 januari 2015

Not always 'sunshine'

Oké, ik geef toe. Niet altijd is het een leuke dag.. Het regent vandaag al de hele dag.. *zucht*
Maar dat is nog niet eens het alle ergste, dan zijn er ook van die leuke leraren die je dan een tentamen geven.
Gelukkig kan je het altijd goed maken met een 'cup of tea' , en natuurlijk een lekkere koek.

Nog net voor het nieuwe jaar heb ik mijn kamer veranderd, en het ziet er wel aardig uit, maar toch blijf ik er aan wennen..
Ik weet het niet.. Misschien iets te ongezellig?! Naja, het bed- gedeelte vind ik er nog wel leuk uit zien!
Een paar dagen geleden heb ik nog wat decoraties opgehangen, en dan veranderd de sfeer al gelijk.. 
Wennen blijft lastig.. 



Hebben jullie daar ook last van? Waaraan moeten jullie wennen?




Geen opmerkingen:

Een reactie posten