Pagina's

zondag 25 januari 2015

Me time tag

Oke, ik ben genomineerd voor deze tag door http://alwaysmarit.blogspot.nl/ .
Ik zou zeggen neem eens een kijkje op haar blog. Hier komen de vragen! 
Hope you like it! 



Wat draag je tijdens 'Me time?'
Vaak een comfy legging met een heerlijke shirt. 

Wat drink/eet je meestal tijdens 'Me time?'
Thee, of een ander warm drankje! Qua eten soep denk ik..





Ga je wel eens de deur uit tijdens 'Me time?'
Ja, als het lekker weer is. Meestal maak ik dan foto's.

Wat lees/kijk je tijdens 'Me time?'
Ik lees meestal 'in het grote bos' of ik kijk filmpjes op youtube.



Favoriete webshop?
H&M

Welk essentials zou je zeker aanraden tijdens 'Me time?'
Ehm.. Ik denk een heerljke kussen om tegen aan te leunen.

Onmisbaar?
Gordijnen die het licht van buiten mooi weergeven. *sfeergevoelig*



Welke kaars?
Geen idee.. Teveel om op te noemen. Qua geur vanille of kaneel. 



Wat doe je zowel op je laptop?
Leuke ideeën opzoeken voor kamerdecoratie. :)





2 opmerkingen:

  1. Wat een leuke tag! Op de laptop zoek ik ook altijd decoratie op voor mijn kamer, ik vind dat echt fijn om te doen. Je blog is ook echt leuk :)

    Heel veel liefs X

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! Ik vind het ook fijn om te doen, vooral om te kijken wat de anderen voor inspiratie hebben! Super lief elke keer die complimentjes!
      Liefs, X

      Verwijderen