Pagina's

woensdag 14 januari 2015

Study essentials

Iedereen kent het wel, je komt uitgeput uit school. Ploft op de bank, en denkt na een halfuurtje: 
'Ik zou toch eigenlijk toch maar eens aan mijn huiswerk moeten beginnnen..'
Daarom vandaag, wat essentials om je studie, leuk & aangenaam te maken!



  • Trek iets aan wat lekker zit, een jogginbroek & een lekker wijd shirt bijvoorbeeld.
  • Drinken. Heel veel drinken. En bij mij betekent dat thee!
  • Neem regelmatig pauze. Ga wanneer je pauze hebt van je werkplek vandaan! Wat bij mij helpt is om een halfuur te studeren en dan een kwartier pauze. Meestal als ik pauze heb ga ik naar buiten om even alles los te laten, en neem ik mijn camera mee.
  • Een planning. Schrijf in je planning wat wanneer je doet.
  • Notes. Leg een notitieboekje bij je werkplek neer. Want meestal heb je ook andere dingen in je hoofd en daarvoor kan je dat in je notitieboekje schrijven, zodat je het uit je hoofd hebt. Waardoor je helemaal kan focussen op je huiswerk.
  • Fijne muziek. Het blijft soms lastig om iets te vinden waar je niet door afgeleid raakt, maar gewoon fijn door heen kunt werken. 
  • Doe af en toe iets leuks. Spreek af met je vriendinnen.
foto: 'Tumblr'


2 opmerkingen:

  1. Haha dit is precies wat ik nodig heb ik heb vrijdag een best lastige toets en moet nog echt voor leren... Maar ja heb net vakantie dus zit nog totaal nier in The flow.

    Good vibes,

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik hoop dat deze tips je helpen. Laat het me weten of ze hebben geholpen. Veel succes! Liefs, X

      Verwijderen