Pagina's

dinsdag 27 januari 2015

Winter essentials



Today: Winter essentials!

Ik laat jullie vandaag wat foto´s zien over de dingen die ik gebruik tijdens de winter. Misschien zullen er dingen zijn die jullie ook gebruiken, en waarschijnlijk zijn er ook wel dingen die jullie niet gebruiken voor de winter.
Ik ben namelijk echt een persoon die van boeken lezen houd. Morgen zal ik jullie (waarschijnlijk) laten zien hoe je je kamer leuk kan decoreren op simpele manieren. Maar voor vandaag gewoon wat foto´s van Essentials. Ik hoop dat je het leuk vind!

Liefs,



Sokken! Heerlijk voor als het buiten wat frisjes is. Wanneer je je voeten warm hebt, scheelt het al de helft voor de warmte voor de rest van je lichaam.


Zeepjes. Ik krijg echt enorm veel pakketten elke keer wanneer ik jarig ben. Gelukkig heb ik een bad zodat ik het daarvoor kan gebruiken! :)


Boeken, yes please! Heerlijk om helemaal in weg te dromen. Ik ben op dit moment ook zelf een boek aan het schrijven. Zie deze link voor een deel uit het boek: http://p0cketfullofsunshine.blogspot.nl/2015/01/boek-die-ene-storm.html


Echt een enorme schattige mini kruik. Ik heb hem al een tijd geleden ooit gekregen van mijn moeder, en ik ben er nog steeds dol op.
Echt fijn, omdat hij niet echt in de weg zit.

Wat is jouw winter Essential?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten