Pagina's

maandag 19 januari 2015

This or that

Dit zijn een paar dilemma's. En ik zal er dan elke keer steeds één uitkiezen. Dit word voor vandaag geen bijzonder artikel. Sorry maar ik heb geen inspiratie. Liefs,


Je kunt jezelf nooit meer in de spiegel zien, foto etc.
OF
Al je kasten zijn diepvriezers

Ik denk dat ik dan toch voor de laaste ga, want mezelf nooit meer zien in de spiegel dat lijkt me ook niks.
Dan kom je op een gala, en dan zie je er ook niet uit. $

Je moet je tas altijd op je hoofd dragen.
OF
Je praat tegen iedereen zoals je tegen baby's praat.

Ik kies dan toch écht voor de eerste, want zeg nou zelf. Zo erg is dat ook weer niet. Voor de laatste word je dan waarschijnlijk nooit meer serieus genomen.

Je moet iedere dag 2 uur in bad, warm water bijvullen mag niet.
OF
Er loopt een dwerg naast je die telkens zegt dat je liegt.

Ik weet het niet. Ik denk dat ik voor de eerste ga, want dat laatste lijkt me al helemaal verschrikkelijk.

Er zit altijd een clown naast je bed.
OF
Je wordt altijd op straat gevolgd door een draaiorgel.

De laatste sowieso niet. Maar de eerste eigenlijk ook niet..
Hmm.. Dan toch maar de eerste.

Welke zouden jullie kiezen van de laatste?
  



 

 






Geen opmerkingen:

Een reactie posten