Pagina's

zondag 18 januari 2015

School morning routine

Vandaag doe ik nog een artikel erbij. In dit artikel laat ik jullie mijn morning routine zien, maar dan in foto's.
Hope you like it!


's Ochtends moet ik altijd even bijkomen. 
Vooral nu het winter is, is het 's morgens nog erg donker buiten & fris. Daarom doe ik tegenwoordig een lekkere warme legging aan en een extra deken van Ikea om mij heen.

















Wanneer ik nog een tijdje in bed blijf liggen, ga ik meestal even wat lezen.
Vaak lees ik het boek: 14,000 things to be happy about.
Daarna leg ik mijn kleren klaar op mijn bed & probeer ik een leuk setje te maken. Soms vind ik het wel lastig om iets te vinden wat lekker zit, en wat leuk is. 
Hebben jullie daar soms ook last van?
T-shirt: Hema
Portomonee: Primark
Camera: Fujifilm
Broek: Bershka
Vest: Primark

Daarna ontbijten, want ontbijten is gezond. Meestal heb ik geen zin in een broodje, daarom neem ik soms ook wel een bakje met yoghurt & natuurlijk met een grote mok met thee.

(Tandenpoesten doe ik natuurlijk ook, maar geen foto van gemaakt.)












Make-up. Ik ben niet zo'n persoon die foundation op doet, of veel poeder. Mijn make-up routine is dan ook:
Eyeliner *soms*
Lipgloss (stay with me)
Mascara (new york color)
Dagcréme (Dove)



Schoenen aan, en dan op naar school.
















2 opmerkingen:

  1. Leuk artikel. Ik gebruik ook helemaal geen foundation of al te veel poeder haha :) Heel veel liefs X

    BeantwoordenVerwijderen