Pagina's

vrijdag 30 januari 2015

5 facts you don't know about me


























Er ligt weer sneeuw buiten. Vanochtend moest ik vroeg uit mijn bed om de kou in te gaan. Brrr..
Maar vandaag ga ik het niet over sneeuw houden. Nee, want dan zou dit een heel lang artikel worden over hoe mooi ik de sneeuw wel niet vind.


Voor vandaag laat ik jullie 5 dingen weten over wat je niet weet van mij. Waarschijnlijk zal ik zo'n post wel vaker gaan doen zodat je me beter leert kennen! Ik probeer ook zoveel mogelijk mijn blog persoonlijker te maken, ik vind het wel lastig om zoiets te doen. Morgen komt er een outfitpost op mijn blog! Zin in!
Laat even in de reactie weten wat je nog meer van me wilt weten.
Liefs,


  1. Jullie wisten al dat ik van dansen houd (als je mijn 'about' hebt gelezen) , maar wat jullie niet wisten is dat ik dat al doe sinds ik kan staan. Sindsdien ben ik nooit meer gestopt, en ben ik er alleen maar meer van gaan houden.
  2. Ik heb in Engeland gewoont, een jaar lang. Toen ik daar heen ging was ik 4 en daar heb ik dus ook voor het eerst leren schrijven en een beetje tellen. Af en toe is het best lastig, want wanneer iemand '68' (vb.) zegt, weet ik niet hoe je dat precies schrijft. Dat komt omdat ze het in Engeland net andersom zeggen.
  3. Ik hou écht ontzettend van decoreren! Toen we op vakantie waren in Engeland (komt nog artikel over) ging ik elke keer onze tent veranderen. Ik ben er gewoon een soort van verslaafd aan. Later wil ik daarom ook interieurdesigner worden.
  4. Ik ben in best wel veel landen geweest (vind ik tenminste..). Mijn ouders gaan af en toe op reis om anderen mensen te helpen, en dan ga ik dus ook mee. Ik ben daarom ook een keer naar Brazilië geweest!
  5. Ik ben een levensgenieter! Ik geniet van de kleinste dingen om me heen. Bijvoorbeeld van een heerlijk kopje thee of een leuk gesprek. Probeer ook veel voor anderen te doen. Zie artikel:'Today is the day!' 

  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten