Pagina's

donderdag 19 februari 2015

CKV Workshops

Sorry, sorry, sorry.. Ik had er totaal geen tijd voor om over mijn workshops te schrijven. Het spijt me echt! 
Het was leuk, maar toch was het anders dan ik had gedacht. Ach jaa, gezellig was het wel!
Op school begon ik met een paar uur les. Daarna kwam mijn eerste workshop: Breakdance. 
Het was echt een hele leuke ervaring. We hebben ten eerste wat moves geleerd, en daarna moesten we battle doen! Elke workshop duurde 2 uur, maar die tijd ging snel voorbij. Daarnaast had ik ook een workshop over fotograferen. Jammer genoeg was dat wel minder dan ik had verwacht. Het ging over hoe je mooi licht kunt toepassen in een foto, en om een betere foto te kunnen maken, maar 1/3 van je foto te gebruiken. Maar... Dat was niks nieuws... Jammer..
Uiteindelijk waren alle workshops afgelopen en heb ik samen met een grote groep mensen gegeten. 
En ofcourse de Afrikaanse dans! Hahaha. Erg leuk om eens te doen. Ineens stond ik daar dan met mijn heupen te schudden. Ooit gedacht dat ik dat zou doen, nou ik niet! 
Morgen een artikel over hoe het met mij gaat met school.

Liefs,

I am so sorry that I am so late with my article. I went to my workshops. But it was different. I didn't accept like that way. The African dance was very nice. It was a new experience. Tomorrow I am going to right a article how I am doing at school. 

2 opmerkingen:

  1. Leuk, zo'n kijkje in jouw leven! Mooie foto, is die van je cursus?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk om te horen! Nee, die had ik daarvoor al gemaakt! Liefs, X

      Verwijderen