Pagina's

maandag 2 februari 2015

Goodbye January, hello February


























Ik laat jullie een overzicht zien van hoe mijn januari was. Het is een maand geweest waarin veel gebeurd is. Ik ben beter gaan leren voor toetsen waardoor ik beter ging presteren, en natuurlijk ben ik bezig geweest met mijn blog! Hieronder laat ik jullie wat foto's zien van hoe januari voor mij was. Geniet ervan!

Oud & Nieuw gevierd met familie. Erg gezellig, en natuurlijk hebben we veel oliebollen gegeten. :)

Veel wandelingen gemaakt. Het is altijd fijn om in het bos te zijn. Om de frisse lucht te voelen en heerlijke geur van het bos weer te ruiken.

Blog begonnen!

Hard studeren om goede cijfers te halen. Gelukkig gaan de cijfers nu stukken beter.


Sneeuw! Geweldig, en voor mijn konijntje was dat de eerste keer! :)

2 opmerkingen: