Pagina's

zondag 22 februari 2015

Tb summer 2014 - England









Vakantie! Morgen begint het officieel! Maar eerlijk gezegd verlang ik ook wel weer naar de grote vakantie!
Zomer! Heerlijk! *te veel uitroeptekens, oeps..* . Ik keek net even op mijn laptop naar foto's en toen kwam ik de foto's tegen van de zomer in 2014. Dat was de beste vakantie in mijn leven!
We gingen naar Engeland. Zoals je misschien al weet heb ik daar gewoond. Super leuk, want daardoor voelt dat land wel als thuiskomen. Mijn ouders wilden naar Noorwegen, maar ik wilde echt per see naar Engeland. Haha. Na lang bewijzen dat Engeland toch echt beter was gingen we naar Engeland!
Maar mijn ouders krijgen toch hun zin, want we gaan naar Noorwegen in de meivakantie, erg veel zin in.
Misschien weer naar Engeland in de zomervakantie? 
Waarom het de beste vakantie was is mij zoo vaak gesteld... 
Dit zijn de redenen:
- Witte stranden
- Blauw/groen water
- Niks hoeven doen
- Veel leuke stadjes bekijken
- Palmbomen (Ja, echt palmbomen. Die heb je in het zuiden van Engeland!)
- Mooiste park in mijn leven gezien
- Shoppen met mijn moeder 
- Charity shops (Tweedehandswinkeltjes, en dan echt winkeltjes. Geweldig om daar in te neuzen. Het verschil met een tweedehandswinkel in Nederland is dat het geld altijd naar een goed doel gaat! Zo ernorm goedkoop in zulke winkels, een keer een kanten top gekocht voor 1 pond! Lievelingtop!)
- Nieuwe baaien ontdekken
- Stenen zoeken op het strand
- Fish and chips!
etc. etc.









































 


Wat was jullie beste vakantie? En waarom?

Liefs,

This is a collage of pictures from England. I went there last summer. It was the best summer in my hole life! Why?
Because there were white beaches, blue/green water, relaxing, palmtree, best park I have ever seen in my life, shopping with my mom specially in charity shops, finding the nice stones on the side, eating fish and chips. 
What was you're best holiday, and why?
Let me know! 

2 opmerkingen:

  1. Hey Ruth, Engeland is mijn lievelings land! we gaan er vaak heen op vakantie, en als ik een jaar niet geweest ben mis ik het! ik vind het zo geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk! Het is ook mijn lievelingsland! Je hebt helemaal gelijk! Liefs,

      Verwijderen