Pagina's

vrijdag 20 februari 2015

Hey, you. Don't give up, okay?

























Zo. Waar zal ik beginnnen?! Oke. Vandaag zou ik een artikel schrijven over hoe het gaat met mij op school. Hierdoor krijg je een beetje idee van hoe alles werkt (in mijn hoofd bijvoorbeeld). Klinkt misschien wat psychologisch, maar nee dat is het niet..
Ik vind het lastig om te leren om goed te leren. Snap je het nog? Haha. Daarom haal ik vaak slechte cijfers, en daar raak ik dan weer moedeloos van. Waardoor ik ga denken dat het toch geen zin meer heeft. Ik heb ook niet voor niks voor deze titel gekozen: 'Hey, you. Don't give up, okay? Hierdoor krijg ik weer de energie om ervoor te gaan. Een paar dagen geleden heb ik een gesprek gehad met mijn ouders over hoe het nu verder moest. Ik heb bewust gekozen om niet moedeloos te worden en gewoon goede cijfers te gaan halen. Ik ben blij dat ik vriendinnnen heb die mij aanmoedigen om door te gaan, ook al heb ik daar soms geen moed meer voor. Ik heb dit bericht natuurlijk niet voor niets geplaast. Dit artikel heb ik geschreven omdat ik jullie wil aanmoedigen om altijd door te gaan. Soms kan het echt een verschrikkelijke periode zijn, maar onthoud dat jij een voorbeeld kan zijn voor mensen door gewoon door te 'vechten'.
Misschien spreekt je dit helemaal niet aan, dan spijt het me. Maar ik wil jullie toch hierover vertellen.

Ik wens jullie een heel fijn weekend toe! Oja, ik heb heeeeel erg veel zin in vanavond, want dan kan ik mooie kleren aan doen, omdat ik een chic feest heb. YEAH!

Hebben jullie ook vakantie? Of is je vakantie net afgelopen?
Laat het me weten in de reacties!

Liefs,




2 opmerkingen:

  1. Ja! Ik heb vakantie hihi, en veel plezier vanavond! Laat me weten hoe het was hé ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha. Het was echt super leuk, ik heb ook een nieuw soort kapsel dat ik je de 1ste maandag dat we les hebben laat zien! :) X

      Verwijderen