Pagina's

dinsdag 24 februari 2015

Being in a vacation mood.


 
Vakantie. Heerlijk! Ik geniet er echt enorm van. Lekker uitslapen! Straks gaan we zwemmen met het gezin. Vandaag heb ik een echt een leuke dag. Gister was een beetje inkomen en kijken wat ik deze week zou gaan doen, ik heb vandaag afspraakjes gemaakt met vriendinnen dus gaat gezellig worden.
Vandaag heb ik ook nog gerend. YEAH ! Ik houd me tot nu toe nog aan mijn goede voornemens. Hieronder zie je wat foto's die ik vandaag gemaakt heb. Niet heel veel bijzonders, want ik had niet zoveel inspiratie. Haha. Ik probeer ook gezonder te eten. Niet dat het echt lukt, hoor! Maar... Vandaag wel een heerlijke smoothie gemaakt met 1 banaan, sinaasappelsap, 1 appel!
























Bloeiende sneeuwklokjes. Ik vind die bloempjes zo leuk & schattig!


Andere bloempjes. Met mooie waterdruppels erop.


Smoothie! Mmmm.. Wat drinken jullie het liefst?




























Ik ben nog even naar onze moestuin geweest. We verbouwen er echt van alles. Van aardbeien tot kruiden... Hebben jullie ook een tuin waarin jullie dingen verbouwen? Laat het me weten..


Hardlopen ondanks dat het weer niet al te geweldig was..


Oke, dit was het voor vandaag.. Morgen hoop ik dat er een outfitpost online kan komen. 

Fijne dag verder!

Liefs,











14 opmerkingen:

  1. Geniet maar lekker van je vrije dagen, heerlijk zeg, vakantie! Mooie foto's van de bloempjes, eindelijk komt de lente er aan. :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! Ja, inderdaad eindelijk komt de lente eraan! Liefs,

      Verwijderen
  2. Oh ziet er geweldig uit! Nog een hele fijne vakantie! :D x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie foto's! Een hele fijne vakantie nog :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echt leuke foto's
    en ik heb je genomineerd voor de Versatile Blogger Award! Je kan het hier bekijken:

    http://artcookreadrepeat.blogspot.be/2015/02/the-versatile-blogger-award.html

    Xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! Wat leuk dat je me weer genomineerd hebt. Heel lief! Xx

      Verwijderen
  5. Wat een mooie foto's van die bloemen, ik heb zo'n zin in de lente/zomer haha!
    X Emma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hee, leuke foto´s hoe maak je die? X Benjamin, je broertje

    BeantwoordenVerwijderen