Pagina's

maandag 16 februari 2015

No title

Vandaag weer een schooldag achter de boeg. Een vrouw kwam vrijdag naar me toe, en vroeg of ik mee wilde gaan dansen in een Afrikaanse dans die zij mij dan zal aanleren, super leuk! Ben benieuwd hoe zo'n dans er dan uit ziet want normaal ben ik meer van de moderne dansen, dus dit wordt een leuke uitdaging.
Heb er zin in!
Morgen een 'relax' dagje. Ik heb dan workshops op mijn school. Ik heb gekozen voor fotografie (niet écht verrassend..) en voor breakdance. Volgende week vakantie! Zo fijn! Ik was er eerlijk gezegd wel aan toe, want gelijk na de kerstvakantie had ik tentamens dus zo relaxt was die niet. 
Hebben jullie ook zo veel zin in de lente? Ik eerlijk gezegd wel hoor! Vandaag een leuke kaarsenhouder gevonden en een mooie kaars. Top! De zon schijnt al de hele dag, en ik knap daar echt zo erg van op!
Al die vogeltjes die fluiten.. Mijn konijn vind het al warm genoeg om zich te gaan voortplanten...
Erg onhandig wanneer je hem zijn brokjes wil geven..

Dit was het voor vandaag, morgen een artikel over de workshops. 

Liefs, 

Tomorrow I have got a relaxing day. Its because I have some workshops about photography and breakdance. I am really exited to see what is going to happen. Tomorrow I also got some lessons about African dancing. Looking forward!





2 opmerkingen:

  1. Wat fijn dat je morgen een rustige dag hebt! Hier in België hebben we nu een weekje vakantie. (Ik had het eerlijk gezegd ook hard nodig. :) Hopelijk heb je nog een leuke dag morgen! ;)

    Liefs X

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heerlijk dat je een weekje vakantie hebt. Geniet ervan! Veel liefs,

      Verwijderen